2010. január 17., vasárnap

Egyszerűen bonyolult(It's complicated)

Egyszerűen bonyolult(It's complicated) (2009)

Well....egy új Nancy Meyers film. A Minden végzet nehéz című filmjéhez hasonlóan itt is korosodó főszereplőkkel nyeri meg a nézőt, sokszor a korukból vagy a korokhoz képest tett cselekvéseikből csinál viccet, amivel persze nincsen semmi baj. Tipikusan egy olyan nő aki mindig úgy tervezi emg a karaktereit, hogy a pénz miatt sose legyek gondjuk. Ebben a filmjében egy elvált házaspár történetének lehetünk tanúi, akik újra összekeverednek, nem hagyva békét szegény Meryl Streep lelkének. Szar is az ha az embernek hirtelen lesz ideje túl sokat magával foglalkozni. Ez a történet, mégha nem is lyukad ki sehova, megmutatja milyen életvidámnak kéne lennünk bármikor, bármennyi kilón vagy éven is vagyunk túl. Szerintem minden korosztálynak szól. Itt is javaslom a feliratos verziót (mint mindig). Steve Martinról annyit, hogy hálaistennek itt nem bohóckodja túl magát. A Harley-t alakító srác rendkívül ügyes. Alec Baldwin-t most sem tudtam egészen elviselni, még akkor sem ha jó színész. Jobb szeretem őt rohadékot, mintsem nyomulós ex-férjet játszani(de szerintem nem én vagyok az egyetlen).
Ötletnek jó film, hiszen a rom-komok az orrunkon jönnek ki, és mindegyik egy kaptafára készül. Lehet hogy ezis, de legalább jól van megcsinálva, nem akar többet mondani, mint hogy "nevess rajtunk öregek vagyunk, de kurva jól csináljuk.no stress!"
Ha nem szeretnénk látni hogy Alec B. hogy néz ki ruha nélkül, és hogy mekkorára dagadt az évek során, akkor ne nézzük meg ezt a filmet. Szerintem jó volt, engem megnevettetett, ami jó jel.

szereplő(k):
Meryl Streep(Jane)
Alec Baldwin(Jake)
Steve Martin(Adam)
John Krasinski (Harley)
Lake Bell(Agness)


8.5/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése